sâmbătă, 5 februarie 2011

feteasca regala 2008 dealu mare

17 lei mega image. sticla frumoasa, eticheta la fel, dop tip pilfer - debuta bine. 

in pahar crunta dezamagire. apos, fara corp, aciditate pronuntata, banal. un vin de maxim 7 lei. restul sunt bani aruncati pe apa sambetei. 

si unde mai pui ca nu poti sa dai vina pe dop :))

nu pot sa nu remarc politica proasta a megaimage-ului de a restrange producatorii de vin la raft. acum mai gasesti 2-3 producatori cu vinuri neinspirat alese si niste importuri indoielnice (am testat cateva mediocritati). 


daca e cineva pe receptie de la mega: vinul nu e ceapa, sa iei ce-ti pica-n mana. trebuie sa ai de unde alege. daca vrei sa faci o selectie pe magazin in functie de target pune mana si angajeaza un degustator care stie piata si vinurile,  nu un buyer de la bere care are 25 de ani si bea pinot noir cu cola.


6 comentarii:

  1. culmea e ca Delhaize sunt considerati cei mai mari specialisti in vinuri la ei acasa, in Belgia

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-ai dom'le cu Vinarte, Halewood si alti monstri sacri? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))) foarte funny faza cu "pinot noir cu cola", ma regasesc si pe mine la 20 si ceva de ani! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @florin nu poa' sa fie totul perfect :) culmea e ca mie imi place mega, dar acum ma dezamagesc si aveam pretentii de la ei...

    RăspundețiȘtergere
  5. @sunmirror cu ei n-am nimic, cu vinurile proaste am ce am :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. @leea da nu erai buyer la mega, este? :)))

    RăspundețiȘtergere