se zice ca poate face un degustator de vin sa treaca la abstinenta. unii l-au numit vinul pentru cei care nu beau vin.
nu apare niciun articol elogios in wine spectator sau alta revista de profil. costa 5euro/$.
insa este un succes fenomenal cu o poveste siciliano-australiano-americana care vinde peste 100 de milioane de sticle numai in statele unite.
chiar daca nu stii sau nu te intereseaza, ai auzit fie si din intamplare de aciditate si tanini. ei bine yellow tail a cucerit piata sau mai bine zis si-a creat o noua piata in randul celor carora nu le place aciditatea si taninul, adica acelora carora nu le place vinul.
pentru toti acestia yellow tail a fost alegerea perfecta. fructat, usor, fara aciditate si fara tanini a cucerit rapid pe toti cei care evitau vinul pentru calitatile lui(oare?).
wine spectator afirma printre altele ca 15% dintre americani prefera vinul. asta inseamna ca 85% nu consuma vin, cel putin asa cum il cunoastem noi.
ei bine familia siciliana casella, mutata in anii '50 in australia a inteles asta in urma parteneriatului cu WJ Deutsch and Sons, o companie americana care se ocupa cu importul si marketingul. au vazut oportunitatea acelui 85% si au creat un vin pentru non-consumatori. au reusit sa ajunga de la 72.000 de sticle in 2001 la peste 100 de milioane de sticle in 2010.
cabernetul pe care l-am degustat eu nu se dezminte de filozofia yellow tail. zmeura si mura iti sar in nas de cum ai destupat sticla. e usor (prea usor :)) ), fara corp si cu aciditate mica-mica care-ti lasa un gust oarecum dulceag. teoretic n-ar trebui sa-mi placa, dar nu stiu cum si de ce dar mi-a placut.
yellow tail
Probabil pt ca e suc si nu vin:)Esti sigur ca nu-i a "fruit wine":)
RăspundețiȘtergereDana
pe el scrie cabernet sauvignon. ar fi infractiune si s-ar pedepsi cu inchisoare, pt inducerea consumatorului in eroare :))
RăspundețiȘtergereCred ca-n banii astia poti gasi si un vin :D
RăspundețiȘtergeregasesti o gramada. dar daca vinde peste 100 de milioane de sticle, nu trebuie sa-l incerci :D
RăspundețiȘtergere